جائزة روسبا لشمال الكويت 2012

الكاتب : المحرر النفطي | المشاهدات : 925 | الردود : 1 | ‏12 ابريل 2012
  1. المحرر النفطي

    المحرر النفطي فريق الإعلام

    3,467
    224
    63
    ذكر
    الكويت

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    بدايةً نهنئ شركة نفط الكويت على هذا الإنجاز ونيلهم هذه الجائزة والتكريم في مجال الصحة والسلامة والبيئة ومنها للأعلى بإذن الله

    آملين أن تكون حافزاً ودافعاً لجميع شركات القطاع النفطي في الحفاظ على الصحة والسلامة والبيئة.


    مرفق أدناه صورة عن شهادة "روسبا" الذهبية
    --------------------------------------------------


    North Kuwait Directorate
    Has been awarded with the

    [​IMG]

    “RoSPA Gold Award”
    For
    Occupational Health and Safety Achievements – 2012

    North Kuwait Directorate, Kuwait Oil Company, Kuwait, has had its approach to the prevention of accidents and ill health recognised in the RoSPA Occupational Health and Safety Awards 2012.

    The Gold award will be presented at a ceremony at Birmingham on Tuesday, May 15, 2012.
    We are committed for Continual HSE Performance

    With all the Best Wishes,

    HSE(NK) Team




    Dating back to 1956, the RoSPA Occupational Health and Safety Awards scheme is the largest and longest-running programme of its kind in the UK. It recognises commitment to accident and ill health prevention and is open to businesses and organisations of all types and sizes from across the UK and overseas. The scheme does not just look at accident records, but also entrants’ overarching health and safety management systems, including important practices such as strong leadership and workforce involvement.

    David Rawlins, awards manager at the Royal Society for the Prevention of Accidents (RoSPA), a safety charity with a 95-year history, said: “The RoSPA Awards programme provides well-deserved recognition for the winners and spurs on other organisations to raise their standards of accident and ill health prevention. We congratulate North Kuwait Directorate, Kuwait Oil Company, Kuwait on its success and encourage it, and all our other winners, to remain committed to safety and health, an approach that is well recognised to be good for workers and the bottom line.”


    North Kuwait Directorate Congratulates all Employees, Business Partners, Visitors and Community who have been part of our various HSE initiatives which were contributed in winning this coveted award as well as in achieving excellent HSE Performance.




    ----------------------------------------------------------











    مديرية شمال الكويت


    وقد منحت


    "جائزة RoSPA الذهبية"
    من أجل
    الصحة المهنية والسلامة إنجازات – 2012

    شمال الكويت المديرية، شركة نفط الكويت، الكويت، كان النهج الذي تتبعه للوقاية من الحوادث والأمراض معترف به في RoSPA المتخصصة في شؤوون الصحة والسلامة لنيل جائزة عام 2012.

    وستقدم الجائزة الذهبية في احتفال سوف يقام في برمنغهام يوم الثلاثاء 15 مايو 2012.

    "روسبا" يعود تاريخها إلى عام 1956، هو نظام جوائز السلامة والصحة المهنية RoSPA برنامج أكبر وأطول من نوعه في المملكة المتحدة. تعترف بالتزامها بمنع الحوادث والمرض ومفتوح للشركات والمنظمات بكل أنواعها وأحجامها من جميع أنحاء المملكة المتحدة والخارج. والخطة ليست مجرد إلقاء نظرة على سجلات الحوادث، ولكن أيضا المساهمة الجماعية في صحة وسلامة نظم الإدارة، بما في ذلك التفاعل والمشاركة القوية من جانب القيادة والقوى العاملة.

    وقال ديفيد راولينس، مدير الجوائز في "الجمعية الملكية" "منع الحوادث"(RoSPA)، مؤسسة خيرية سلامة منذ 95 عاماً، أن:"برنامج الجوائز RoSPA يوفر الاعتراف بجدارة للفائزين وتحفز على المنظمات الأخرى لرفع مستوياتها للوقاية من الحوادث والمرض. ونهنئ شمال الكويت المديرية، شركة نفط الكويت، دولة الكويت على نجاحها وتشجيعها، وجميع أعمالنا الأخرى الفائزة، على أن تظل ملتزمة بالسلامة والصحة. مستمرين على هذا النهج.

    مديرية شمال الكويت تهنئ جميع الموظفين والشركاء التجاريين، الزوار والمجتمع الذين كانوا جزءا من مبادراتنا HSE المتميزة والتي ساهمت في الفوز بهذه الجائزة، آملين في تحقيق المزيد من الأداء الممتاز في ال HSE.

    ونحن ملتزمون لأداء متواصل HSE

    مع أطيب "التمنيات"،

    فريق مديرية حقول شمال الكويت
    شركة نفط الكويت
    HSE(NK)
     
  2. فهد شموه

    فهد شموه المـراقب الـعـام

    2,712
    25
    38
    ذكر
    Production Engineering Mechanics
    ☀Q8 دار الفخــر والعــز☀
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    نبارك للأخوة الزملاء في حقول شمال الكويت هذا التكريم متمنين لهم السلامة دائماً بحول الله

    Congratulations to colleagues for excellence in HSE at North Kuwait Fields
     
جاري تحميل الصفحة...

مشاركة هذه الصفحة