&&&&& وصفة الاميرات للشعر رهيييييبة هاااايلة &&&

الكاتب : ام الحارث 2010 | المشاهدات : 502 | الردود : 5 | ‏24 يونيو 2010
  1. ام الحارث 2010

ام الحارث 2010 بـترولـي جـديـد

6
    0
    0
    بسم الله الرحمن الرحيم
    كيفكم بنات
    ياه شعرك خشن مقصف مش بيطول هايش مكسر عملتي في العمايل اكيد عملتيه حقل للتجارب تعب من كثر الخلطات والزيوت الي ما بتجيب اي نتيجة فقدتي الامل في رجوعه صحي
    من الاخير حدخل في الموضوع من غير مبالغة
    عندي الكم وصفة حتخلي شعركم جنان ومش زي اي وصفة تانية مجربة مني شخصيا وكمان جربتها على بنات كتير خسرت في تجاربي ما يقارب 2000ريال علشان اطمان على مفعول الخلطة الرهيبة
    مش حتصدقي شعرك بعد الخلطة هاي انسي الفرد بانواعه الكيراتين والحنة والتشي وكل الكيماويات وعالجي شعرك الي فيه كل العبر والنتيجة حتبسطي فيها من اول مرة وحتشوفي الفرق مرة بعدة مرة لحد ما تنبهري بالنتائج وتستغربي من شعرك بعد ما كان تالف ومش ناعم وعملتي كل العمايل فيه مش حتصدقي انه دا شعرك وحتفضلي تبصي فيه بالمراية ومتتحركيش من قدامها
    طيب ندخل في المهم وصفة الاميرات تركيبة عاملتها دكتورة أعشاب شغالة في السعودية مع الأميرات من 15 سنة
    بتنفع للصغار والكبار لانها عبارة عن برنامج متكامل من حمام زيت وحمام كريم واعشاب جربي واحكمي بنفسك
    حتنبسطي كتير وحتقولي لكل قرايبك بالوصفة وحتيجي تشتريها تاني

الطلب للجمله والقطاعي اي استفسار انا جاهزة

2. ام الحارث 2010

6
    0
    0
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصبرجميل
    ازيكم يا بنات بصراحه انا استخدمت وصفة ايمان اول امبارح وشعرى بأه طرى جدا وجميل بجد ملهاش حل وانصحكم انكم تجربوها وعلى ضمانتى وربنا يبارك لايمان على الوصفه الحلوة دى

3. ام الحارث 2010

6
    0
    0
    تجربة صاحبة الموضوع
    الحمد لله شعرى بيطول بعد ما عانيت ما كانش بيطول خالص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالبة رضا اللة اة الحمد لله استخدمتها طبعا لو ما كنتش استخدمتها عمرى ما كنت هنزلها

4. ام الحارث 2010

6
    0
    0
  5. ام الحارث 2010

6
    0
    0
  6. ام الحارث 2010